19 February 2011

Bagaimana membeli jongkong emas, dinar emas dan perak

Bagaimana Membeli Emas, Dinar dan Perak dengan saya (http://gold2wealth.blogspot.com/)


Tempahan Harga Emas / Lock Harga Emas:


Sila hubungi saya ditalian Celcom berbayar 019-9133093 ( Amin ) dan anda akan diberi harga terkini atau anda boleh lihat sendiri harga emas / dinar seperti di sebelah kanan web ini.


Kemudian sekiranya anda ingin membuat pembelian gold bar, kos transport adalah sebagaimana berikut:


Selepas itu, anda dikehendaki membuat pembayaran ke akaun saya secepat mungkin dan sila email @ sms maklumat berikut kepada saya:





  1. Nama



  2. No I/C



  3. Email



  4. Jenis & kuantiti yang hendak dibeli (ex: gold bar 20g/3pcs)


Bayaran boleh dibuat ke akaun Maybank:




  • No akaun Maybank : 162405048333



  • Penama : Mohd Aminuddin b Mohd Yusoff

Selepas itu, saya akan lock harga untuk tuan/puan berdasarkan jenis dan kuantiti yang dikehendaki. Untuk pengetahuan, harga berdasarkan international price yang berubah2 setiap 20minit.


Kemudian, tunggu Sales Order yang akan saya email kepada anda dan stock akan sampai lebih kurang 2 minggu ( ikut trend hari ini sebab semakin banyak order yang dibuat oleh pelanggan).


No comments:

Post a Comment